2013. szeptember 6., péntek

10 mondat, amitől egy "seós" kiborulhat

Loptam az ötletet a grafikusoktól. Jó sokkal dolgozom, úgyhogy bőszen küldözgették a 10 alap mondatot, ami a neten kering és én maximálisan a grafikusokkal vagyok, no de nézzük, a "seósokat", mert minket is ki lehet ám borítani az önkéntes Google szakértőkkel.

  1. Autó szóra szeretnénk az elsők lenni.
  2. A programozóm azt mondta, teljesen felesleges és elavult módszer a Title-t kitölteni, így ezt nem fogja megcsinálni.
  3. A programozóm még nem is hallott a H tagekről, pedig ő ért hozzá.
  4. Tulajdonképpen én értek a seóhoz, mert utána olvastam. Az a lényeg, hogy jó sokszor szerepeljen a kulcsszavam az oldalon. Fel is raktam pár tucatszor, de sehol nem vagyok, ezt kellene megnézned, de ez nem nagy munka.
  5. Nem, a weboldalhoz nem nyúlhatunk hozzá! Örülök, hogy működik, ne bolygassuk.
  6. Te megírod a termékleírásokat, mert arra itt nincs kapacitás, és szerintem a mi látogatóinkat ez nem is érdekli.
  7. Jó sok linket rakjál ki, mert ezt is olvastam, hogy kell! Indexre ki tudod tenni?
  8. Nem lehetne 6 db helyett 106 db kulcsszót bent hagyni a listában. Nem tudtam jobban leszűkíteni és mindegyik fontos.
  9. Mutasd meg hol a forrás és mit kel nézni, a többit megoldom.
  10. Bár megállapodtunk és aláírtuk a szerződést, de visszamondanám, mert tegnap hívott egy másik cég. Ők a Google-nek dolgoznak és megígérték, hogy az autó szóra az elsők leszünk, már holnapra, mert beregisztrálnak 15.000,-Ft-ért.

Kövess minket a FACEBOOK oldalunkon is! Weboldalunk: OPTIMALNET keresőmarketing és közösségi média ügynökség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése